Thursday, January 15, 2009

Cappucino me blått strössel


090115


Sååå nu sitter vi här igen, jag och min Tebbo, med varsin dator i knät och leker att vi är nördar... Ähh leker.. Vi är ju nördar!
Vi dricker cappucino med skum och blått strössel och anser att vi är häftigast i hela världen.

Imorgon bär det av till luleå, jag ska till käftis och göra det sista med mina tänder och pappa ska till optikern, och tebbo hänger med som sällskap åt oss båda. :D

Antar att det blir Mcdonken imorgon åxå.. och så är det andra stooooora planer på G just nu. Men mer om det senare när allt är bestämt hur, var och när! Menneh jag kan ju säga som så att det involverar både mig och Tebbo. Men som sagt, mer tänker jag inte säga just nu eftersom det är mycket som ska ordnas innan.

Men kul ska det bli iaf som fan!!!

1 comments:

Anonymous said...

Hej, jag svarade på Lunarstorm nyss. Kändes väldigt 2000. Trevlig kväll!

Post a Comment