Tuesday, January 6, 2009

"Amicus verus est rara avis" - En sann vän är en ovanlig fågel



Ok. Nytt år då.
Ska vi berätta om vad som SKA ske i år eller ska vi ta det allteftersom det sker?

Det jag inte trodde skulle ske förra året, var att jag skulle få en bästa vän. Jag trodde aldrig i hela mitt lilla pissliv att jag skulle träffa en människa som verkligen vågar vara en riktig vän. Jag trodde faktiskt att jag skulle få spendera många trista timmar ensam eftersom jag har lite svårt med den där närheten och att släppa in folk innanför mitt lilla pansar.

Tji fick jag!

Visst har jag många otroligt bra vänner, men ingen som påminner mig så mycket om mig själv som hon gör. Att verkligen kunna vara sig själv, att kunna strunta i alla regler och bara ta dagen som den kommer... Det är grejer det!
Summa sumarium: Jag fann en vän i Teresia. Den bästa. Ni kan tycka att ålderskillnaden är stor och visserligen det är den ju, men jag är ju inte kär i henne, vi är inte gay. Så om man inte kan ha vänner som är yngre / äldre.. vad är det då för mening med att lära känna nya människor?

Sen har jag även på mina äldre dagar skaffat mig en idol.. Det ni!
Eller egentligen är han mer som en sån där person som man lägger som wallpaper och slickar skärmen så fort man ser honom.

Damn!! Så vacker får man inte vara, det är olagligt!!
Om jag någonsin skulle skaffa mig en karl, så skulle han vara väldigt lik denna man. Så nu grabbar vet ni, ser ni inte ut som Robert Pattinson så är det kört! Hahahah
Men jag känner iofs två killar som är väldigt lik Robert! *slurp*

Aja.. jag ska inte hålla på mer om honom... Han är bara såååå fin!
Och Jennu vill ha! NU!

Ah nu skrev tebbo sms... vi hörs!

0 comments:

Post a Comment