Tuesday, January 20, 2009

090120

Jaa nu börjar det närma sig helg igen.. om det blir som jag vill så kommer han och blir det inte som jag vill så kommer jag att förgås av sexuell frustration! Haha!

Nåja.. lite inside info om vad som håller på att ske för er som inte redan vet, jag och Teresia är på väg härifrån. Vi planerar att flytta till Luleå till hösten, har redan börjat söka lägenhet. Jao vi ska bo ihop och Jao det ska bli så sjukt skönt och slippa den här hålan inkl. alla jävla idioter som bor här!

För mig är det ju rätt lugnt, har ju bott på ett flertal ställen genom åren, Sthlm, Jokkmokk, Boden, Luleå och så Gällka förstås!

Men nu är det dags igen alltså.. Och vad vi längtar!!
För det första så flyttar vi tillsammans för att det blir jävligt mycket billigare i längden och för det andra så vill vi båda bort härifrån, själv har jag aldrig trivts i den här staden, hela min mobbning utspelades här och jag kände att jag aldrig fick vara mig själv här, dessutom är jag väl en sån där människa som verkligen säger rakt ut vad jag tycker och tänker om folk och det är ju inte så uppskattat alla ggr.

Men HURSOMHELST så är det det som är planen för det här året!

Och till alla dom som stannar kvar här kan jag bara säga; Stackars jävlar som inte har vett att flytta till större och bättre stad!

Nu äre nanna för imorgon blir det storstädning, det ska vara skinande rent när Danne kommer och hälsar på!

Tjings!

0 comments:

Post a Comment