Thursday, January 29, 2009

Bara några timmar kvar nu..

och jag BER till gud att jag inte missar bussen.. det vore ju förfärligt i värsta fall får jag ta den som går vid 15-tiden. Sitter just nu och fnular över dagen, jag somnade vid 11.30 idag, klev upp fyra timmar senare och började tvätta, käkade middag, färgade håret, slängde in kläderna i torken, tittade tv, blev rakad i skallen, packade kläderna, borstade tänderna och nu ligger jag i sängen och pratar med danne på msn. Å lyssnar på House med mina Iphone lurar... saknar min Iphone :(


Tar med mig mitt älskade vita stycke elektronik till luleå, kan ju fan inte leva utan den...!

Sen blir det Guitar Hero i helgen åxå.. ååååååh behöver verkligen komma bort härifrån!!!

Det har nästan gått så långt att jag och mamma bråkar om minsta lilla... är verkligen less och det är så skönt att bara få komma bort ett par mil.. :)

Tänka över saker och ting.

mmm.... aja.. bloggar mer under helgen.

Pöss!

1 comments:

Trịnh Thúy said...

Thanks for your share! beetalk iphone Game Đế Chế

Post a Comment