Thursday, January 29, 2009

Oooooh SHIT!

Nu börjar det närma sig helg och nervositeten stiger mer och mer.

Lista på vad som händer i helg.

Fredag: 09.20 -12-50 Gällivare - Luleå med buss nr. 10
Möta Elli på busstation och sen strosa omkring på stan och försöka hitta mig något vackert att ha på mig för på fredagkväll är det fest och utgång i Lulääää! :)

Lördag: Slappa med Elli under dagen till kl. 15.00 när hon drar iväg på hockey. Och jag får vänta hemma hos henne till kl. 19.00 när jag ska träffa Daniel. Sen vet man aldrig vad som sker ;)

Söndag: Tebbolina kommer till luleå med tåget, möta henne. Mysa på hemma hos Elli och sen är det äntligen dags för....

Måndag: Tebbolinan ska tatuera sig på House of Pain kl. 15.00


Shite! Jag längtar såååå efter att få komma bort från den här stan, en liten avstickare i tillvaron. Ska bli grymt skönt och roligt! :)

0 comments:

Post a Comment