Thursday, January 22, 2009

Halsfluss?

Fan å... killen har fått halsfluss och kommer inte imorgon som det var tänkt, men jag åker ju ändå till luleå nästa vecka så då får ja ju kramas med han :P

Jag å tebbolina har varit å solat nu, två dagar i rad så nu ser vi riktigt fräscha och heta ut. :D

Annars händer det nada här, jag har inte festat sen nyår och det känns jättebra, men ska visst ut på krogen ändå...

Får se om jag orkar gå på krogen.. tror att jag håller på att bli krogskygg.. gillar inte krogen i Gve nåmer, det finns för mye idioter där ute. Inga namn nämnda.

Förstår inte varför folk tycker att jag skriver så elakt, fan vågar ni inte stå för skiten ni gör eller?
Jag skriver vad som händer i mitt liv, inte för att vara elak. Så nu är det sagt!

Har ni fler klagomål så tycker jag att ni kan skriva egen blogg!

Nu är det film som gäller, ska se om jag hittar nån braig på burken!

Tjing!

0 comments:

Post a Comment