Tuesday, April 10, 2007

...alla har en eller flera

Rätt märkligt ändå hur stort det har blivit det här med att skriva offentlig dagbok på internet, eller "blogga" som det nu så fint ska heta! Blogg, dagbok same shit different name!

Första gången jag gjorde min egen blogg var faktiskt här på blogspot och det är nu kanske 2 år sedan. Inloggningsuppgifter och vad den hette har jag helt glömt, jag antar att jag inte var så väldigt intresserad av det då.

Idag känns det helt annorlunda, idag sitter jag med (denna blogg inkluderad) 3 bloggar, varför så många undrar många säkert... Ptja.. Varför inte?!

  • En blogg där jag skriver om verkligt jobbiga saker,
  • en blogg där jag skriver om saker som verkligen betyder mycket och
  • en blogg som bara fjortisar får läsa..typ.. Lunarbloggen.

På alla mina bloggar kan jag lägga upp bilder, men vissa saker vill man ju inte direkt visa upp för hela världen, därför känns det helt ok att inte använda mig av allt för mycket bilder heller.

Jag är en sån där människa som grubblar alldeles för mycket och det kan bli tjatigt för min omgivning om jag hela tiden ska älta mina problem för dem. Därför skriver jag hellre.

Ett av mina motton lyder nämligen: Skriv ner skiten och glöm det sedan!

Varför ska man gå omkring och grubbla för mycket på saker som egentligen inte spelar någon roll??
Tja.. säg det till min hjärna! *haha*

Denna blogg kommer då alltså att handla om mina grubblerier.. t ex. Varför är kattsand inte odörfri även fast det står så på paketet?!

Nej skämt åsido...


// Intoxiqa



0 comments:

Post a Comment