Thursday, April 26, 2007

Luleå & käftis..

idag bär det av till den stora staden Luleå, 15.25 går tåget. Där ska jag botanisera på http://www.tiimari.se/ och efter det ska jag nog botanisera på H&M fan måste ju köpa lite nya underkläder åt mig själv.. Börjar ju bli kris. Strumpor kanske man åxå hittar sig ett par eller två på Bik Bok

Joo.. och efter det ska jag ge mig hän till min tandläkare, Tomas Josefsson som är chefsöverläkare på Protetik i Luleå.

Tänkte sova hos kussen, Elena en natt..därför åker jag imorgon. Eller jag sover där för att jag kommer inte att hinna till käftis annars..

Har inte hänt så mycket idag. Jag har vart hos mamma å tvättat kläder, käkat hennes gamla rester och busat med Ville.

sen gick jag hem, gav katterna mat och väntade på att älskling skulle komma hem från jonas jobb. väldigt intressant va?

Nä...dags å nanna

1 comments:

Anonymous said...

jag vill gärna ha the killers.. de är ju bäst :D

Post a Comment