Tuesday, April 10, 2007

Css

Jaaa nu sitter man här och fnular på en mängd möjligheter! Jag har så många bra sidor om bloggar och stylesheets så jag vet inte hur jag ska välja ut dom bästa!
Får väl ta det som det kommer och prova allt på en gång... Bare with me!

Snart äre iaf nanna-tajm.. jag ska bara dricka upp mitt Jasmin-te först..

Idag var en sån där dag som sällan kommer, en dag då man träffar sina allra bästaste vänner för sista gången på väldigt länge.

Vi var på kinakrogen här i Gällivare och åt lunch..
sen gick jag på Domus och köpte kattmat och en liter mjölk, sen hem...
tråkig dag egentligen.. men det är så mina dagar ser ut..

tråkiga..

kanske därför jag bloggar för att få något kreativt ut ur det... kanske inte.. jag vet inte..

Nåja.. ang. dom där länkarna... Världens bästa länkar egentligen!

www.cssbloom.com

www.mandarindesign.com


0 comments:

Post a Comment