Wednesday, April 11, 2007

...Godmorgon


Nu har min älskling åkt till jobbet för ca 30 minuter sen, själv sitter jag här framför burken och leker med Photoshop CS2 med en kopp kallt kaffe.. man kanske skulle hämta nytt?

Vad gör jag vaken frezten?! Ja.. jag har väl blivit en morgonmänniska helt plötsligt på äldre dagar..*hahaha*
Jag vaknar iofs alltid före Rasmus väckarklocka.. vaknar iofs alltid före alla andra... om man ska vara petig. Jag som alltid har älskat att sova länge.. Vad har hänt?! *skakar på huvet och blir förbryllad över mig själv*

Nåja, idag blir det att leta upp en snygg räknare till den här sidan, och så ska jag städa en hel del.. det är ändå så jävla dåligt väder, och ärligt talat vägrar jag att gå utanför dörren om jag absolut inte måste.. för att slänga sopor eller nåt annat trist.

Fast om mamma ringer & bjuder på lunch så måste jag ju iaf gå ut... fast bara 25 meter.. *hehe*
nåja det får bli ett senare dilemma, snöovädret kanske har lagt sig tills lunchen?

Photoshop var det ja... om det är nån som vill ha tips eller bara några bra tutorials, så kommentera så får jag väl lägga upp lite flummiga länkar. :o]

Nu ska jag gå och hämta hett kaffe.. man kan ju inte direkt värma det jag har i mikron... smakar ju fisk då juh!


0 comments:

Post a Comment