Friday, April 13, 2007

Kaffe & spänningsmassage

Egentligen skulle jag verkligen behöva gå till en riktig naprapat, men det har jag inte råd med, så eftersom landet ligger i fattighetens skugga så får jag hålla till godo med amatörmassage, goda vänner på msn som ger mig tips... *blink blink ulrika* och kaffe.

Jag har haft huvudvärk i nästan 4 dagar, började lite smått på tisdagen, onsdag - skallebang, torsdag - skallebang och så idag fredag.. Jag låg och fantiserade om att jag kanske hade en tumör i hjärnan imorse.
Men antagligen är det bara det att jag är spänd som FAN i axlarna.
Så med tanke på att varken TREO, Ibumetin, Alvedon FORTE och Eaze har hjälpt så får nästa steg bli kaffe.

Fast då är risken att jag kommer att få sitta på muggen hela jävla dagen!
Nåja det är det värt om huvudvärken släpper.

_over and out 4 now_

0 comments:

Post a Comment