Friday, April 20, 2007

Today is the day


Idag åker jag för första gången till Ikea... i Haparanda alltså. Jag har ju varit på ikea förut, fast i sthlm och sundsvall. Det ska verkligen bli roligt, gå omkring och insupa billigheternas Mecka!
Hah!

Igår tog jag för första gången min första dos Imigran nässpray - SHIT! Vilket rus...ner i halsen, trodde jag skulle spy! Nåja det rinner bara i nån timme, och smakar som lokalbedövning i 24 timmar.. Ingen fara, jag slipper ju huvudvärken iaf.

Igår beställde jag tid för avlivning för en av mina kattnosar, Isaksson - Döm om min förvåning när Rasmus kommer hem och säger att han har hittat ett hem åt honom istället! Känns bättre. Bättre att Isak får komma till en ny familj så slipper jag känna mig som en kattmördare.

Men det är ändå vemodigt... Mitt lilla vita troll. ;o(

Nu ska jag dricka mitt kaffe och fnula på vad jag ska köpa på IKEA.
Hörs

0 comments:

Post a Comment