Wednesday, April 11, 2007

Musiken i mitt liv

Tänkte att jag skulle lista alla dom bästa låtarna som jag blir kåt, ledsen, glad, arg av, inte för att det är så jääävla intressant för er kanske, men jag skriver inte bara för eran skull...
Kan ju va kul för mig att minnas och se tillbaka på! :D

Jo och frezten låtarna kommer rätt och slätt, ni får själva lista ut vilka som gör vad med mig!

  • Creed - With arms wide open
  • Creed - Bound and tied
  • U2 - With or without you
  • U2 - All I want is you
  • Tomas Di Leva - Miraklet
  • Kent - Om du var här
  • Kent - Utan dina andetag
  • Basshunter - Boten (Jenny) Anna
  • EdGuy - Babylon
  • Nightwish - Dead boys poem
  • Pantera - Walk
  • Koopa - Blag steal and Borrow
  • Psysex & Rocky - Japanese Awa
  • Dj Astkat & Dj Klenku - Have a nice day!
  • Dj Ben feat. Jonathan - Till the end of time
  • 2HI - Bad boy
  • Optokoppler - Raise
  • Jens Lissat - The future
  • Pluxus - Transient
  • Akira - Piece of heaven
  • Claus van Haiden - 666 part 2
  • New Order - Confusion
  • OP:L Bastards - Scorpius
  • Gigi D'agostino - Ripassa
  • Gigi D'agostino - Bla bla bla
  • The Killers - All the things I've done
  • The Killers - Jenny was a friend of mine
  • The Killers - Replaceable
  • The Killers - Mr. Brightside
  • The Killers - Liar
  • The Killers - Indie Rock'n roll
  • West Virginia - Country Roads
  • KLF - Chill out
  • Frankie goes to Hollywood - The Power of Love
  • Sophie B. Hawkins - Damn I wish I was your lover
  • Sade - By your side
  • Andre 3000 - Hey Ya!
  • The Chemical brothers - Hey boy, Hey girl
  • Celine Dion - Fly
  • Celine Dion - I drove all night
  • Chris Isaak - Wicked game
  • Christina Aguilera - I turn to you
  • Coldplay - Warning sign
  • Coldplay - Green eyes
  • Coldplay - Yellow
  • Coldplay - The Scientist
  • Beyonce - Listen
  • Cascada - Another you
  • Savage Garden - The lover after me
ja det var ju nåååågra iaf...


0 comments:

Post a Comment