Sunday, April 29, 2007

Tråkig helg..

hojja vilken tråkig helg, jag har suttit hemma hela helgen å inte gjort ett piss.. eller jo jag har städat lite idag...men i övrigt? Näää... Just nu hägrar den där jävla utlandsresan så mycket att jag inte har råd att köpa mjölk ens.. Jag måste, måste måste MÅSTE spara, dvs det blir ingen fest och det blev det inte denna helgen heller, valborg och allt.. Nåja skit samma.. Vafan jag får väl ta mig en redig sup på planet ner till Bulgarien!

Ska bli grymt skönt att komma bort i en vecka, slippa tänka och få nya perspektiv på saker och ting.
Kommer ju sakna min älskling förstås men det gäller ju bara en vecka... Jag får väl stå ut. *s* svårt? Hoppas att det är varmt därnere iaf.. lär ju inte kunna bada i havet men man kan ju ligga på playan iaf.. :D

Nu äre snart nannatajm... Hit ska jag den 15 Maj

0 comments:

Post a Comment