Monday, April 23, 2007

Typiskt..



att man ska vakna före väckarklockan..klev ju för fan upp 2 timmar före den!
Om en halvtimme ska jag ringa veterinären och avboka tiden jag hade för Isaksson's avlivning. Han ska få ett nytt hem istället. :)
Fast det känns ändå hemskt att jag inte kan ha kvar honom..mmmf.. Men vad ska vi göra? Det är och förblir Tomas katt, Isak markerar revir på Rasmus kläder & grejer, kissar och bajsar överallt. Nåh vi får väl se hur det går idag... Daniel & Maria och deras knoddar kommer hit och hälsar på..för att träffa det vita trollet på hemmaplan.

Det ska nog gå bra. Bättre än sist hemma hos dom iaf.

I övrigt har det inte hänt så mycket i helgen, jag och älskling var på O´Learys och åt middag på lördag kväll, drack lite god ale och bara myste.
Sen gick vi hem när det började bli alltför högljutt, och så satt vi och myste i soffan istället.

Söndag... vad hände igår? - Absolut ingenting. Jag satt framför tv'n hela kvällen i princip och snosade på Rasmus hals..medan han satt framför sin puckodator (ja den är verkligen pucko) och spelade gamla NES-spel. Typ detta..Klicka här!

Idag är det mycket på schemat som sagt.. Ringa veterinären, städa, boka tvätttid, hämta renkött från mor & far, laga middag, hänga upp badrumskåpet + hyllan, ha sex, *hahahaha* err.. skrev jag det verkligen? Nåja..

Ett antal grejer iaf som ska göras..

0 comments:

Post a Comment