Wednesday, February 4, 2009

Back to the ångesthål...


Jaaa.. vad säger man?
Det har varit helt sjukt roligt i luleå ända tills igår. Det blidde lite misär men vafan.. Den där kvinnan & mannen behöver då fan inte komma in i mitt liv igen och försöker dom så blir det i princip: Talk to the hand, cos the mind ain't listening!!

Hon skrev mail inatt... herregud, ge dig kvinna!!!
Du har aldrig gillat mig så våga stå för det istället för att skylla ifrån dig för fan!

Du må vara min moster och du må vara ditten och datten, men jag vill inte ha med dig att göra, fatta det!!

I övrigt så har jag slösat bort ca 6000 kr i luleå... hmmm.... aja det var värt å leva på sushi, men nu blir det nudlar i ett par veckor.. hahah

Lördag blir det Jokkmokk med mor & far och Tebbo, ska bli kul att åka dit och glo på alla turister, för hundrafemtielfte gången i rad.

Åkte ju tåg hem idag... nåja vi satte oss och hade precis satt in oss och gosat till oss när det stormar in en hel drös med 08-or i Boden och "Det är är våååååååååååååååra platser!!! Ni måste flytta på er!!!"
Herregud, vagnen var ju för fan tom på folk... Sitt för fan vars det finns plats, hade jag lust och skrika. Jävla turister, dom ska alltid komma och tro att dom äger hela jävla världen!
Det är ett tåg, det är onsdag, det är inte ens säsong för i helvete!!!

Uwäää.. Nä förlåt... jag är gnällig... jag är en äcklig menspilla idag!

hahah

Fuck off and die!

P.S Det funkar inte att skrika och anklaga och gnälla om att jag ska be om ursäkt när jag inte ens har gjort fel från början. D.S

P.S2 Bilderna föreställer; En deadhead och en nörd D.S2

1 comments:

Elli said...

Hejsan.. Jo tråkigt att de slutade som de slutade men har haft kul..
å ärligt talat jenny. De är evigheter sedan jag hade så roligt:) TACK

Post a Comment