Thursday, February 12, 2009

Tangentbordsträning

Ja asså jag behöver ju inte det.. men jag har en mor som precis har börjat lära sig om datorer.
Hon har börjat gå en grundkurs i data som PRO har anordnat, den äldsta i gruppen är visst en gammal dam på 80 bast!! :P

Så nu har jag laddat hem Tangentbordstränings program till min mor, så att hon kan sitta vid min gamla laptop från början av 90-talet.. Ja det är en tegelsten på 15" och den rymmer väl max 1 film sen blir den segare än en seg råtta. Nå den funkar ju som övningsdator. :)

Är faktiskt mäkta stolt över min mor som har börjat lära sig data. :)
Hon som alltid har vart så anti emot allt som har med datorer att göra. Men nu jävlar.. hahah

Det ser lite ut som när jag och tebbo nördar här i mammas kök, jag sitter vid min dator och mamma vid sin. Måste fan ta en bild!


Hahahaha snacka om koncentrerad... Hon lägger patiens! Tränar musarmen som hon har ont i.. hahahahhah Näää hojja.. jag ska va snäll. Hon är ju nybörjare. Och väldigt duktig ändå! :)

0 comments:

Post a Comment