Monday, February 9, 2009

ja säger ba en sak..

det är fan inte kul å ha lunginflammation.. och jag är ju en sån där människa som inte går till doktorn och får antibiotika, nä jag kurerar mig själv, med : Alvedon Forte 1g, Seretide inhalator 100 mikrogram, Nasin 0.5 mg och hör och häpna Cocillana-etyfin. Varför jag gör detta är för att jag har haft lunginflammation så många ggr att jag vet att detta hjälper.

Inatt har varit den värsta hitills. Jag har hostat hela natten, jag sovit ca 4 timmar med konstant skallebang och nu känns det mest som att kolsyran i skallen har kommit för att stanna. Jag har ont i magmusklerna av allt hostande och febern vill inte riktigt gå ner..
hade 39,4 grader imorse vid 08.00 (oww va det snurrar brb)

nu så.. ryggen värker, nacken värker, alla leder värker och jag har säkert haft ett par hallisar inatt för jag vaknade på köksgolvet vid 3-tiden inatt.. vad jag gjorde på köksgolvet vettefan.. men där låg jag iaf.. hahah

Nu ska jag bege mig in i dimman igen och sova lite.. Hoppas ni slipper den här hemska saken, det är bara mina värsta fiender som jag önskar få denna och de fienderna är inte många.. kanske 4 st.. max 5 ;P

Hejs!

0 comments:

Post a Comment