Sunday, February 1, 2009

Tidiga morgnar..

vette tusan vad det är för fel på mig just nu.. vaknade vid 06-tiden igår morse och samma idag. fast igår sov jag ju med danne..och inatt sov jag med 3 snarkande damer varav 1 är kissekatt. ;)

Och hungrig är jag åxå.. får se vad den här dagen har att erbjuda, kanske hinner träffa danne senare, fast som sagt så såg det rätt mörkt ut. :(

Nåååjaa... vad är väl en bal på slottet? :/

Igår somnade jag vid 18-tiden och vaknade vid 20.00 när danne ringde eller jag minns inte riktigt när det var han ringde jag var lite väck. Febrig och mådde skit, sen kom elli och tebbo tibax från hockey'n vi beställde hemkörd pizza och satt och flummade till långt in på sena kvällen, alla med varsin dator.. nu är vi 4 st personer här med egen dator... egentligen skulle vi ju kunna köra Lan.. men vem ids? hahah

Aja.. nu ska jag glo film.

Pöss å kräm

0 comments:

Post a Comment