Tuesday, February 3, 2009

Spel

Varför?
Vafan i helvete måste ni killar spela spel? Jag blir fan

vansinnig på denna satans oärlighet och oraka sätt ni har!

Varför säga att ni tycker om en och att "vi" ska göra det och det, och då och då,
och att ni vill vara sååå jävla seriösa?! Det är ju bara bullshit!

Om ni inte vet vad ni vill så ge oss för fan inga förhoppningar, säg
inte att ni vill vara seriösa om ni inte menar det! Hojj.. är så sjukt
less på idioti! Det är så att man har lust och skrika;

Fuck off and die!

Men nää man ska vara den där blida jävla klängapan som inte kan säga
hejdå och ändå vill vara vän med er. Avskyr mig själv och honom just
nu..

Fast det har ändå inte varit bortkastat med den här resan, jag fick
ju mig en snygg tatuering och en minisemester med min bästa väninna.

Oh and btw.. sjukt nog så hamnade en av mina manliga bdbläsare/vänner i en av mina sexdrömmar inatt. :P

Såå helt bortkastat var det ju inte..

Men.. det är ju inte konstigt att man har sjukt dåligt självförtroende och blir blåare än blåast när killar beter sig såhär!

0 comments:

Post a Comment