Monday, February 23, 2009

När jag sover...

Alltså det är som att gå på bio, det kan vara för att det är varmt och slibbigt i sovrummet, jag ligger där och svettas och har invecklade och sjukt realistiska drömmar. Färgtv.

Jag drömde att jag hade fått en sjukdom och en läkare ringde, och han började stöta på mig i telefonen, han ville ha mitt nummer och jag gav honom ett som inte var mitt.. och när jag sa numret så kunde jag det utantill... 0735802494, kollade upp numret när jag vaknade men det var ingen som hade det. Mitt i alltihopa så är jag hemma hos en kille, en snygg, mörkhårig kille... som hade en blöja på sig.. och han hette Erik Renström, kollade upp namnet på Eniro och tydligen finns det 44 st personer som heter Erik Renström, men jag känner då ingen som heter det.

*fnissar lite hysteriskt*

Bio jaa... livlig fantasi kanske man har.. :P

0 comments:

Post a Comment