Sunday, February 22, 2009

Överstrykningspenna

Jag
hade en vansinnig dröm alldeles nyss. Jag drömde att allt jag tänkte såg jag inom mig och när jag blundade var det överstruket med en överstrykningspenna. Egentligen ganska smart för tänk er själva; Att allt som var bra, dåligt, komiskt, sorgligt, etc skulle man stryka under med en skrikande neonorange färg eller en neongulgrön färg! Kan ju dra ett exempel; Du träffar en gudomligt snygg kille som lovar dig guld och gröna skogar men han ger dig hjärtesorg, vore det inte jävligt smart om du hade en överstruken tanke i skallen som varnar dig nästa gång du träffar en sådan knöl?

"Snygg och vältalig, rik och givmild, artikulerad karl. Kostar: Hjärtesorg och för-bra-för-att-vara-sant-känsla. Dvs Varning för praktsvin!"

Eller helt andra triviala saker som du kan stryka över med roliga färger så att du verkligen minns dem och som varnar din inre varningsklocka, den där idéen som skulle kunna ge dig ett liv i ekonomiskt oberoende, eller den där känslan av total frid.

Är inte det ganska smart? tror att jag ska börja tänka så.. ett tag skadar ju inte. Haha

HURSOMHELST, så var vi på revy igår. Jösses! Vilken duktig revyensamble!!!
Kottarna rockar! www.kottarna.com


Och så fick jag äntligen träffa mitt kusinbarn, Albin och sötare kille får man banne mig leta efter!
Samt Albins mamma; Malin och Albins storasyster Alva. Och Malins storasyster Åsa och hennes dotter Hannah!

Här har vi Albin, Alva och Hannah! Jag är väldigt impad av Hannah, hon är 2 ½ år och talar två språk, engelska och svenska. Hon kan räkna och säga skillnaden mellan bokstaven A och siffran 4.



Är inte det ganska imponerande med tanke på hennes ålder?! Jaaa... Jag hade sjukt trevligt igår, därborta i Bjurå!
:)

0 comments:

Post a Comment